O ile nie żyjecie w strefie bez zasięgu sieci komórkowej oraz internetu, słyszeliście zapewne, że ED SHEERAN jest najwierniejszym fanem ketchupu Heinz. W tym roku do sklepów trafiła jego autorska linia ketchupu Heinz Edchup, a w telewizji pojawiła się reklama ulubionego sosu muzyka, którą sam napisał i w której wystąpił.
Teraz światowa gwiazda i jego ukochana marka łączą siły po raz kolejny, wprowadzając limitowaną edycję butelek ketchupu, którą każdy prawdziwy fan z pewnością będzie chciał mieć w swojej kolekcji.
Z okazji 150. urodzin marki Heinz, Sheeran użyczył jej wizerunku swoich tatuaży, owocem czego jest butelka „Ed Sheeran X Heinz Tomato Ketchup, Tattoo Edition”, na której honorowe miejsce zajmuje słynny tatuaż Eda z etykietką ketchupu Heinz.
Na całym świecie dostępnych jest tylko 150 takich butelek, a każda z nich została podpisana przez samego artystę. Butelka jest sprzedawana w kolekcjonerskim opakowaniu w kształcie głośnika. Idealne połączenie.
Są dwa sposoby na zdobycie jednej ze 150 butelek ketchupu „Ed Sheeran X Heinz Tomato Ketchup, Tattoo Edition”: pierwszym jest licytacja na aukcji w londyńskim domu aukcyjnym Christie’s, w której sprzedane zostaną pierwsze trzy butelki. Drugim sposobem jest udział w międzynarodowym losowaniu!
Cały dochód ze sprzedaży zostanie przekazany organizacji charytatywnej wskazanej przez Eda (East Anglia’s Children’s Hospices, EACH) i przez markę Heinz (Rise Against Hunger). Ponadto, kilka wyjątkowych butelek zostanie wręczonych najbardziej oddanym fanom Eda i marki Heinz, a część trafi do muzeów na całym świecie, gdzie każdy będzie mógł je podziwiać.