W kwietniu Ed Sheeran na swoich koncie na Instagramie wyszedł z propozycją napisania, wyreżyserowania oraz wystąpienia w reklamie telewizyjnej Heinza – a marka z entuzjazmem przyjęła propozycję. Muzyk poinformował ostatnio swoich fanów na Instagramie o pierwszych szczegółach współpracy. Jednym z jej kluczowych punktów będzie pojawienie się na rynku nowego ketchupu w butelce dedykowanej celebrycie – EDCHUP-u. Na jej opakowaniu znajduje się stworzona specjalnie na potrzeby kampanii emotikona „tomoji”, pomidora, który fryzurą i okularami niezwykle przypomina Eda Sheerana.
Limitowana edycja butelki pojawi się w wielu krajach, w tym w Polsce. Będzie dostępna od połowy czerwca w sklepach na terenie całego kraju – aż do wyczerpania zapasów.
Jest to dopiero pierwsza część współpracy muzyka z marką Heinz – wkrótce nastąpi ciąg dalszy!
Sheeran od wielu lat jest wielkim miłośnikiem ketchupu Heinz, o czym wielokrotnie pisał na swoich social mediach. Jednym z wymogów dotyczących miejsc, w których muzyk gra koncerty, jest przygotowanie butelki ketchupu Heinz, żeby Ed zawsze miał ją pod ręką. Ostatnio postanowił przenieść swoje uczucie na nowy poziom wyrazu i wytatuował sobie etykietę ketchupu na ramieniu, żeby jak twierdzi „mieć ją zawsze przy sobie”.